نقش میزگرد گفتگو در یادگیری کودکان
تصور کنید کودکان اجازه داشته باشند در فضای کتابخانه تخصصی، با استفاده از میزگرد گفتگو، هفتهای یک روز را با دوستان خود دربارهی کتاب موردعلاقه و یا کارهایی که منجر به کشف و یا ساخت وسیلهای شده است، گفتگو و تجربیاتشان را در چگونگی تغییر ساخت شناختی خود و رسیدن به مرحله کشف، با راهنمایی کتابدار در تبیین روش علمی استقرایی توضیح دهند. این پیشنهاد یکی از نمونه موارد استفاده از مهارت شناختی برای یادگیری یادگیری است.
(حمید ژیان پور)
موضوعات مرتبط: کتابداری وعلم اطلاعات ودانش شناسی
برچسبها: کتابداری وعلم اطلاعات
تاريخ : شنبه سوم شهریور ۱۳۹۷ | 18:8 | نويسنده : |
لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
